Deljenje

„ВИНО 40 ДАНА“- ДИЖЕ ИЗ МРТВИХ!

Како је Оригинална идеја каменоресца и власника штампарије, постала национална атракција.

Црни хумор донео бројне поруџбине и пословне понуде.1

Оригинална идеја каменоресца Јована Миленковића и власника штампарије Идеа Марка Миловановић из Крагујевца да произведу вино „40 дана“ уз рекламну крилатицу „вино које диже из мртвих“ постала је хит у главном граду Шумадији. А после објављивања текстова у дневној штампи, као и јутарњем програму на „Са Драганом и Горицом“ и национална атракција.

- Све је кренуло као шала. Помислили смо ако сви остали имају своје брендове, што и ми каменоресци не бисмо крстили ствари каквим јесу. Креативни тим дизајнера штампарије „Идеа“ дизајнирао је етикете и поставили смо пројекат на ФБ. Дошло је до штампе. А онда је кренула лавина. - кроз смех прича Миленковић.

Препоруке за ово вино, које је ипак произведено по највишим стандарима, у серији око 200 флаша за личне потребе, праћене су црним хумором.

- Комбинација плодног земљишта, одговарајуће надморске висине и умерене климе на Бозманском гробљу пружају идеалне услове за добијање квалитетног вина - једна је од рекламних крилатица. Наглашава се и да географска ознака вина, а то је градско гробље „Бозман“ подразумева да грожђе, а самим тим и вино, прођу одређене третмане да би носили географску ознаку. Винарија је добила логично име - Бозман.



Међутим, прича је кренула као шала и њени идејни творци немају намеру да се озбиљније баве производњом овог вина и да освајају тржиште. Вино је произведено по највишим стандардима, уз одличне технологе. Реч је о розеу и врло је квалитетно. После неочекиване промоције уследиле су бројне понуде и наруџбине.

- Да смо имали 20 хиљада флаша продали би. Настала је лудница на друштвеним мрежама. Људима се допала идеја - прича кроз смех Миленковић.